HAPPY BIRTHDAY........TO ME

SHUUE IDAG FYLLER JAG ÅR!!!!!!! :D
happyface x 10000
har fått jättemånga grattis på facebook ungefär 100 st :).
Nu ska jag äta lite tårta har precis ätit det blev fläskfile med bea och potatisklyftor skit gott juh ;).
f ö r l å t för att jag inte har skrivit på skit länge är så upptagen med kompisar, träningar och skolan hinner nt med bloggen just nu, kommer blogga när jag har tid som säkert blir..... om några år haha nej det var nt sant :P men när jag har tid kanske tidsinställda ngn gång ibland.
Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Ebba

Grattis i efterskott :D

Kram/Ebba

2010-12-18 @ 19:50:23
URL: http://ebbakristina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0