lööööördag !

Älskar verkligen helgerna, då har man mest tid med sina kompisar :D. Skulle egentligen till gården igår men det blev nt så innan det var jag med tilda och mira. Längtar skit mycket till julen nu jag tror jag vet en sak jag ska få som jag önskar mig ''Knight and day'' *ler*. Sitter och lyssnar på musika, jag slulle aldrig kunna leva utan musiken!
Senare ska jag vara med Deni men nu ska jag bara chilla lite framför tv innan jag börjar fixa mig.

Rihanna - What's My Name ft. Drake

cya ♥


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – När jag vaknar
Dag 03 – Vad är kärlek
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Aktivitet
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Bilder från jag var liten
Dag 09 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min skol-/handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Snyggaste kändiskillen
Dag 15 – Min dröm
Dag 16 – Ett minne från när jag var liten
Dag 17 – Jobb
Dag 18 – Något beroende
Dag 19 – Mode
Dag 20 – Idag har jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0